Štěkot uvázaných psů

(Sorry, in Czech only. This is about a new song that we have and about it’s relation to current political events) Máme další novej song. Tady je k němu text, kterej Marek včera přinesl. Mám k němu chuť něco napsat, protože se mi zdá aktuální a asi je i napsanej ve vztahu k tomu, co se děje okolo. Mrzí mě vidět okolo sebe lidi, o kterejch předpokládám, že bychom měli mít hodně společnýho („hardcore/punk scéna“?), jak shazujou a ponižujou snahu a touhu lidí něco změnit. Taky nevěřím odborářskej  bossům, o odborovejch svazech a jejich skutečnejch cílích si můžu myslet svoje, ale přijde mi skvělý okolo sebe vidět, že se lidi nejsou apatický, zajímaj se o svoje životy a možná i chtěj něco změnit. Přijde mi skvělý, že lidi něco chtěj a viděj širší kontext a ne jenom číslo na výplatní pásce. Přijde mi skvělý, že lidi vůbec něco chtěj a chtěj se o tom bavit.  A že demonstrace nemusí nic změnit? Sejde na tom? A že naruší pohodlí těch, který to nezajíma? A nejde přesně o tohle? (Šaman)

Tady je ten text:
„někde po cestě jsme ztratili duši. pěkně vypadat. pěkně zapadat. pěkně si žít. ztratili jsme duši. ztratili jsme vztek. ztratili jsme paměť. ztratili jsme dech. štěkot uvázaných psů je možná k smíchu, ale odmítám žít jak kastrovanej pudl.“

Příspěvek byl publikován v rubrice Kecy / Words, Politika / Politics. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

